15 sanningar om mig själv
Publicerat den

 
 

1. Jag såg att flera andra bloggare gjort denna lista så jag fick världens lust att göra samma sak för att det verkade så roligt.
2. Mitt hår växer väldigtväldigt seegt.
3. Min naturliga hårfärg är den jag har nu.
4. Jag är jätterädd för sprutor, sist började jag gråta när jag tog ett stick i fingret, haha! 
5. Jag älskar att blogga!
6. Min favoritfärg är rosa.
7. Jag har aldrig i hela mitt liv sparat till någonting.. eftersom jag aldrig har lyckats, haha!
8. Min klädsmak har ändrats så sjukt mycket från grundskolan till högstadiet.
9. Jag har väldigt dåligt minne
10. Jag ångrar mig väldigt mycket att jag slutade på basket, det var verkligen någonting jag vela satsa på.
11. Min kärlek till Nicki Minaj och speciellt Justin Bieber går knappt att beskriva.
12. Min pojkvän är verkligen bäst!!
13. Jag har en väldigt stor fobi för baciller.
14. Jag tar väldigt lång tid på mig för att hitta det jag verkligen ska ha på mig.hihi
15. Kan inte gå någon stans utan att fixa mina ögonbryn.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?