Första Skoldagen
Publicerat den

 
det blev nästan en helt vanlig skoldag för mig del idag.. vi började 8.10 och slutatde 15.10,
när vi kom till skolan samlades vi i klassrummet, vi fick pennor och våra nya skåp och så, sen skulle alla 8:or till aulan för att rektorn skulle prata om en massa saker, efter det så hade vi en liten rast och sen ännu mer information i klassrumet igen, efter det vid 10.00 så gick alla 8:or till en grusplan och spelade brännboll.
12.00 - 12.50 åt vi lunch
12.55 - 13.40 hade vi spanska
13.50 - 15.10 och sist hade vi slöjd, då vi också fick välja trä eller textil, och jag valde textil :):))):):)
så himla kul att återförenas med alla kompisar som man absolut inte har träffat  på hela sommarlovet, underbart
efter skolan så gick jag och några från 9:an & 8:an till en pizzeria och åt,
efter det så hade min pojkvän match så gick vi dit och kolla på den och kom hem för ett tag sen, har suttit och redigera en massa bilder sen dess, och ska försöka hitta min kamera också
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?